en ar
دسته بندی مقالات
 اهمیت رضایت مشتری
 اهمیت رضایت مشتری

اهمیت رضایت مشتری آیا تاکنون، با خود اندیشیده اید، چرا باید مشتریان خودتان، را راضى کنید و راضی نگه دارید؟ برای نشان دادن اهمیت مشتری و ضرورت حفظ رضایت او، توجه به نکات زیر ضروری به نظر می رسد : ۱ – هزینه جذب یک مشتری جدید، بین پنج تا ۱۱ برابر نگهداری یک مشتری قدیم است. ۲ – برای افزایش دو درصدی مشتری، باید ۱۰% هزینه کرد.

لجستیک و ۳PL Center
لجستیک و ۳PL Center

هزینه ترانسپورت مواد معدنی در حوزه معدنکاری رقم قابل ملاحظه‌ای از قیمت تمام شده را تشکیل می‌دهد‌، انتقال مواد معدنی و هزینه‌ای که به این منظور پرداخت می‌شود‌، اثر بسیاری روی قیمت تمام شده محصول دارد که سیستم حمل‌ونقل ریلی در مقایسه با انواع سیستم‌های حمل‌ونقل‌، هم از نظر مصرف و هم بالا بودن راندمان ایمنی و حفظ محیط‌زیست و همچنین از نظر حمل انبوه با قیمت مناسب‌، دارای توجیه فنی و اقتصادی است.

 مقاله۳PL چیست
مقاله۳PL چیست

فاقد محتوا