دسته بندی مقالات
بازخورد روزنامه روزگار معدن از فولاد لجستیک
بازخورد روزنامه روزگار معدن از فولاد لجستیک

مدیرعامل شرکت چندوجهی فولادل جستیک شرکت فولاد خوزستان گفت: در 4 ماه نخست موفق به دستیابی به رکورد بی سابقه در حمل ریلی و جاد های سنگ آهن شد.

اولین روزنامه سهامداری ایراناز شرکت فولاد لجستیک می نویسد
اولین روزنامه سهامداری ایراناز شرکت فولاد لجستیک می نویسد

مدیرعامل شرکت چندوجهی فولادل جستیک شرکت فولاد خوزستان گفت: در 4 ماه نخست امسال با همت و پشتکار کارکنان شرکت فولاد لجستیک موفق به دستیابی به رکورد بیسابقه در حمل ریلی و جاد های سنگ آهن شد.

درخواست صنایع فولادی و سیمان از دولت جدید
درخواست صنایع فولادی و سیمان از دولت جدید

داستان کمبود برق و خاموشی‌ها از مرداد شروع شد و اواسط تیر امسال، وزارت نیرو بخشنامه‌ای صادر کرد که براساس آن برق صنایع فولادی و صنعت سیمان کشور قطع و سپس سهمیه بندی شد. در پی خاموشی‌ها که عمدتا به‌دلیل ناترازی در مصرف و تولید برق است، وزارت نیرو با استناد به مصوبه شورای‌عالی امنیت ملی، به شرکت‌های برق منطقه‌ای و همچنین شرکت‌های توزیع نیروی برق ماموریت داد فعالیت برق مشترکان فولادی و سیمانی را متوقف کنند.

 اهمیت رضایت مشتری
 اهمیت رضایت مشتری

اهمیت رضایت مشتری آیا تاکنون، با خود اندیشیده اید، چرا باید مشتریان خودتان، را راضى کنید و راضی نگه دارید؟ برای نشان دادن اهمیت مشتری و ضرورت حفظ رضایت او، توجه به نکات زیر ضروری به نظر می رسد : ۱ – هزینه جذب یک مشتری جدید، بین پنج تا ۱۱ برابر نگهداری یک مشتری قدیم است. ۲ – برای افزایش دو درصدی مشتری، باید ۱۰% هزینه کرد.

لجستیک و ۳PL Center
لجستیک و ۳PL Center

هزینه ترانسپورت مواد معدنی در حوزه معدنکاری رقم قابل ملاحظه‌ای از قیمت تمام شده را تشکیل می‌دهد‌، انتقال مواد معدنی و هزینه‌ای که به این منظور پرداخت می‌شود‌، اثر بسیاری روی قیمت تمام شده محصول دارد که سیستم حمل‌ونقل ریلی در مقایسه با انواع سیستم‌های حمل‌ونقل‌، هم از نظر مصرف و هم بالا بودن راندمان ایمنی و حفظ محیط‌زیست و همچنین از نظر حمل انبوه با قیمت مناسب‌، دارای توجیه فنی و اقتصادی است.

 مقاله۳PL چیست
مقاله۳PL چیست

فاقد محتوا